Sony introduceert de WH-1000XM3 draadloze noise cancelling headphone

Derde generatie van succesvolle headphone-serie met toonaangevende noise cancelling!

De allerbeste draadloze noise cancelling headphone: WH-1000XM3

Stilstaan bij een bushalte, per trein naar Londen of een lange vlucht naar Tokyo – de WH1000XM3 filtert automatisch ongewenste geluiden op iedere locatie. Deze headphone is voorzien van toonaangevende noise cancelling dankzij de nieuwe HD Noise Cancelling QN1 Processor. Dankzij deze innovatie filtert dit model vier keer beter dan zijn voorganger. Dagelijkse achtergrondgeluiden zoals straatlawaai en stemgeluiden zijn niet langer hoorbaar. De 1000XM3 beschikt over Dual Noise Sensortechnologie. Deze functie vangt omgevingsgeluid met twee microfoons en analyseert dit via de nieuwe processor. Vervolgens worden alle storende geluiden tot een minimum gereduceerd. De dubbele microfoons zijn tevens geschikt om handsfree te bellen.

Intelligente aansturing en gepersonaliseerd luisteren

Om de WH1000XM3 aan te sturen is de Sony de Headphones Connect-app beschikbaar voor Android en IOS. Naast een uitgebreide equalizer en overige audio-settings is de “Adaptive Sound Control”-functie instelbaar. Deze innovatie past de ruisonderdrukking automatisch aan per gebruiksmoment. Bij gebruik op het vliegveld optimaliseert de 1000XM3 de noise cancelling maar laat toch omroepberichten door.

Voor frequente reizigers per vliegtuig is de “Atmospheric Pressure Optimizing”-functie prettig. Deze analyseert automatisch de atmosferische druk en past daar de noise cancelling op aan. De noise cancelling kan ook gebruikt worden zonder muziek te luisteren, bijvoorbeeld voor een lange afstandsvlucht.

Dit wordt mogelijk gemaakt door de SENSE ENGINE, een Sony technologie voor het analyseren en verwerken van geluid. Deze technologie biedt een gepersonaliseerd geluid op ieder moment, afgestemd op de muziek en omgevingsgeluiden.

Daarnaast beschikt de headphone over de “Quick Attention” modus. Deze is eenvoudig te benaderen via een touch-pad aan de rechteroorschelp van de 1000XM3. Door aanraking via de handpalm wordt de noisecancelling tijdelijk uitgeschakeld en activeren de microfoons. Op deze manier is het mogelijk een gesprek te voeren of aankondiging te beluisteren – zonder de headphone af te hoeven zetten. Via dit touch-pad kan tevens van nummer gewijzigd worden, is het volume instelbaar en kan een telefoongesprek worden opgenomen. De 1000XM3 is compatibel met Google Assistant. Via deze assistent kan via spraakcommando’s een smartphone of tablet aangestuurd worden.

Comfortabel luisteren en superieur geluid

Naast een verbeterde autonomie en batterijlevensduur tot 30 uur draadloos, heeft deze headphone een “Quick Charging”-functie om 5 uur van muziek te kunnen genieten na slechts 10 minuten opladen. De headphone is geschikt voor het afspelen van frequenties tot 40kHz dankzij een 40mm HD driver met Liquid Crystal polymeermembranen. De HD Noise Cancelling QN1 Processor werkt niet alleen voor ruisonderdrukking. De processor maakt ook een 32-bits audiosignaalverwerking mogelijk in combinatie met de DAC versterkerfunctie. Dit tilt de geluidservaring van Hi-Res Audio naar een hoger niveau.

De WH1000XM3 is verkrijgbaar in stijlvol zwart of zilver. Het nieuwe model is lichter dan zijn voorganger en heeft een zeer hoog draagcomfort. De headphone is comfortabel om te dragen dankzij diepere oorschelpen en een dikker hoofdbandkussen. De luxe en comfortabele synthetisch lederen oorkussens zijn gemaakt van laag-veerkrachtig polyurethaan schuim. De 1000XM3 wordt geleverd met een praktische draagtas, USB-oplaadkabel, vliegtuigadapter en audiokabel.

De WH1000XM3 is vanaf september 2018 in de Benelux beschikbaar voor €380.

Over Sony Corporation

Sony Corporation is een wereldwijde producent van audio-, video-, game-, communicatie- en informatietechnologieproducten voor de consumenten- en zakelijke markt. Met zijn muziek-, beeld-, computerentertainment- en onlinetoepassingen is Sony een pionier op het gebied van elektronica en entertainment. Sony rapporteerde een samengesteld verkoopresultaat van ongeveer 77 miljard dollar in het afgelopen fiscale boekjaar, dat eindigde op 31 maart 2018. Meer informatie op de internationale Sony-website: www.sony.net

Coole actie Albert Heijn! Ruimtevaart plaatjes sparen

André Kuipers: “Dit jaar bestaat ruimtevaart 60 jaar, een mooie gelegenheid om met dit thema groots uit te pakken. Zelf heb ik een Albert Heijn verzamelalbum over techniek uit 1953, een tijd waarin ruimtevaart nog niet eens bestond. Vanuit mijn missie om kinderen te laten zien hoe boeiend ruimtevaart, wetenschap en techniek zijn en hoe kwetsbaar onze planeet is, heb ik Albert Heijn benaderd met de vraag of ze een spaaractie rondom ruimtevaart en duurzaamheid interessant zouden vinden. Dit past in hun prachtige, jarenlange traditie. Ik ben er trots op dat we samen deze campagne hebben kunnen vormgeven en hoop dat veel kinderen er op speelse wijze veel van zullen leren.”

Spelenderwijs kennismaken met het thema ‘ruimtevaart’

Albert Heijn en André Kuipers starten een landelijke spaaractie waarin kinderen spelenderwijs kennismaken met het thema ‘ruimtevaart’, met behulp van de nieuwste VR/AR-technieken. In de spaaractie stappen kinderen samen met ruimtevaarder André Kuipers virtueel de ruimte in om te leren over ruimtevaart en de kwetsbaarheid van onze planeet. Met de gratis AH Ruimtevaart-app en 160 ruimtevaartplaatjes met feiten en weetjes – waarvan 23 met VR/AR-belevingen – beland je in hogere ruimtesferen. De ruimtevaartplaatjes, het verzamelalbum, VR-brillen, en de speciale André Kuipers flight suit zijn vanaf maandag 15 mei verkrijgbaar in alle winkels.

Allernieuwste VR/AR – technieken

Kinderen krijgen met VR zelf de mogelijkheid om virtueel de ruimte in te gaan met André Kuipers. Terwijl ze genieten van adembenemende uitzichten, leert André ze alles over ruimtevaart en krijgen ze het gevoel er zelf te zijn. In AR gaan kinderen samen met André Kuipers naar verschillende plekken van het zonnestelsel. Met een smartphone of tablet kunnen kinderen rond en door de verschillende ruimtebestemmingen en –objecten ‘bewegen’ en met de plaatjes creëren kinderen hun eigen universum. De nieuwste AR-technologie zorgt voor een nog rijkere ontdekkingsreis.

Educatie en duurzaamheid

In de spaaractie van Albert Heijn en André Kuipers staat educatie centraal. Doel is om kinderen te laten zien hoe boeiend ruimtevaart, wetenschap en techniek zijn en hoe kwetsbaar onze planeet is. Wat kunnen we zelf doen om verstandig met de aarde om te gaan? De te verzamelen ruimteplaatjes spelen in op thematieken als ‘Leven en werken in de ruimte’, ‘Wat doen astronauten’, ‘Welke rol heeft ruimtevaart in ons dagelijks leven’, ‘Een blik op onze aarde’, ‘Ons zonnestelsel’ en ‘Het heelal’.

Vanaf 15 mei verkrijgbaar

De ruimtevaart plaatjes, het verzamelalbum, VR-brillen, plaatjes en de speciale André Kuipers flight suit zijn vanaf maandag 15 mei verkrijgbaar in alle winkels. Bij besteding van 10 euro ontvangen klanten een set met daarin 4 ruimtevaartplaatjes. In totaal zijn er 160 kaartjes met feiten en weetjes, waarvan 23 met VR/AR-belevingen. Cardboard VR-brillen zijn verkrijgbaar in de winkel voor 2,49 euro. Het verzamelalbum is verkrijgbaar voor 0,99 euro en is in de eerste week gratis bij aankoop van de bonusaanbieding op de voorkant van de folder.

De AH Ruimtevaart app is vanaf 15 mei gratis te downloaden voor iOS en Android

We zijn zwanger

We zijn zwanger. Als het aan Mila Kunis ligt, mogen wij (toekomstige) papa’s dat nooit meer zeggen…

Valt hier nog iets aan toe te voegen?

10269203_717880121608279_6785162830176134298_o

Herkenbaar?

Glas zuigen

Tegeltjeswijsheid: Kleine kinderen trekken aan je kleren

Kleine kinderen trekken aan je kleren, grote kinderen trekken aan je hart.

Zo voer je een discussie

Zo voer je dus een discussie:

Opvoeden

20131203-210930.jpg

Grappenmakers @ Ikea

Haha, het zal je maar overkomen. Je loopt op zaterdagmiddag lekker door de Ikea. Je bekijkt een modelkamertje, maar… waar was de uitgang nu?

Wij hebben trouwens ook wat blogs over Ikea geschreven. Heb je ze al gelezen?

Stereotypen

20131113-192004.jpg